اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علم داده - اصول و ورود به علم داده
مسیر آموزشی

آموزش علم داده - اصول و ورود به علم داده

80,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 80,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره علم داده مقدمات مباحث ریاضیات و آمار را برای ورود به دنیای علم داده و کاربرد‌های آن در کسب‌ و‌ کار و آموزش ماشین و پایتون را خواهیم گفت. علم داده از جذاب ترین موضوعات امروز دنیای ما است. با کمک این علم می توانیم ارتباط و الگوهای پنهان موجود بین عامل های مختلف در هر صنعت و کسب و کاری را تشخیص دهیم. ما در دوره علم داده سعی کرده ایم تمام مباحث مورد نیاز و ضروری که علاقه مندان به این حوزه برای ورود به دنیای علم داده نیاز دارند را به طور کاربردی آموزش دهیم. با یک مقدمه از دنیای علم داده دوره جامع علم داده با پایتون را شروع می کنیم و در ادامه در مورد اهمیت علم داده و کمک آن به کسب و کار خواهیم گفت. در دوره علم داده بعد از بیان مقدمات ریاضیات و آمار، تحلیل های پیچیده آمار به یادگیری ماشین و سپس به سراغ آموزش پایتون خواهیم رفت و خوشه بندی، فاکتورگیری و تحلیل های مختلف رگرسیون در پایتون را خواهیم گفت.
دوره آموزش علم داده - اصول و ورود به علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علم داده - اصول و ورود به علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی دروگر

بسیار خوب بود ممنون

علی راد

بسیار عالی و اصولی باح باح

میلاد میلاد

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی