اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده - ساخت برنامه مدیریت هتل با سورس
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده - ساخت برنامه مدیریت هتل با سورس

175,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 175,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع آموزش پروژه محور جاوا در 50 ساعت و 180 قسمت به زبان ساده java آموزش داده میشود و با چند پروژه عملی یاد می گیرید که چگونه با جاوا برنامه بنویسیم. شعار زبان برنامه نویسی جاوا Write once, Run anywhere و به معنای “یک بار بنویس، همه جا اجرا کن” است. معنای این شعار این است که برنامه‌های نوشته شده با جاوا مستقل از سیستم عامل بوده و می‌توانیم یک برنامه را با همان شکل و شمایل در سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک اجرا کنیم. جاوا هنوز هم محبوب ترین زبان برنامه نویسی در دنیا می باشد و البته از آنجایی که برنامه نویسی اندروید نیاز به جاوا دارد، این زبان مجددا برای شروع برنامه نویسی توسط تازه کار ها انتخاب می شود.  در آموزش جاوا به زبان ساده ، زبان جاوا از صفر و بدون هیچ پیش‌نیازی توضیح داده شده است و شما با هر سن و سطح تحصیلاتی می‌توانید از آن استفاده کنید و در نهایت با انجام چندین پروژه تمرینی جاوا مانند پروژه طراحی و ساخت نرم افزار هتل به صورت کامل زبان برنامه نویسی جاوا را به شما آموزش می دهم.
دوره آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده - ساخت برنامه مدیریت هتل با سورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 175,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده - ساخت برنامه مدیریت هتل با سورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی هدایتی آرام

محتوای این اموزش بسیار عالی بود و بیشتر یا تقریبا همه خواسته های یک دانشجو دا تحت پوشش قرار میدهد ، نحوه ارائه اموزش خشک و کسل کننده نیست . هر سه پروژه مورد بررسی هم کاملا مفید بودند مخصوصا مدریت هتل ؛ درکل دوره عالی بود.

Hossein

عالی وشیوا

Zahra Ahm

ممنونم

reza

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی