اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار MKVToolnix – ترکیب فیلم، صدا و زیرنویس – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار MKVToolnix – ترکیب فیلم، صدا و زیرنویس – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد کارگر0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار MKVToolNix یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای رایگان و منبع‌باز برای ادغام، چسباندن و حذف صدا و زیرنویس از فیلم‌های ویدیوئی و تبدیل آن‌ها به فرمت پرطرفدار Matroska و یا به اختصار MKV است. همواره یکی از دغدغه‌های فیلمسازان و بینندگان فیلم‌های سینمایی و ویدیوئی، مشاهده فیلم‌ها به زبان اصلی و دیدن هم‌زمان ترجمه دیالوگ‌های بازیگران به کمک زیرنویس و یا دیدن فیلم‌‌های خارجی با دوبله و صدای زبان مادری خودشان بوده است. نرم‌افزارهای زیادی برای ویرایش و چسباندن صدا، تصویر و زیرنویس به فیلم‌های ویدیوئی وجود دارند که توسط تدوینگران و صدابرداران مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی اکثر آن‌ها رایگان نیستند و یا حجم بالایی دارند. در این آموزش ابتدا به این می‌پردازیم که انواع نرم‌افزارهایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم صدا و زیرنویس را با فیلم ترکیب و یا از هم جدا کنیم؛ در پلتفرم و سیستم‌عامل‌‌های اندروید و ویندوز، کدام هستند و به طور خلاصه بیان می‌کنیم هر کدام چه کاربرد و مزیت‌هایی دارند. همچنین انواع فرمت‌های ویدیوئی و صوتی را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. سپس به طور کامل به تشریح چگونگی کار با نرم‌افزار MKVToolNix و نحوه چسباندن صدای دوبله یا زیرنویس به فیلم و یا حذف آن‌ها و همچنین چندقسمتی کردن فیلم‌ها خواهیم پرداخت. در نهایت شما خواهید توانست به راحتی و به سرعت با کمک نرم‌افزار MKVToolNix یک فیلم زبان اصلی را به فیلمی همراه با صدای دوبله و یا زیرنویس ترجمه‌شده به هر زبانی تبدیل کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.
دوره آموزش نرم افزار MKVToolnix – ترکیب فیلم، صدا و زیرنویس – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمد کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار MKVToolnix – ترکیب فیلم، صدا و زیرنویس – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی