اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش سیگنال های پزشکی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پردازش سیگنال های پزشکی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سیگنال به هر تغییرات، ارتعاش یا موجی که حاوی اطلاعات باشد گفته می‌شود و می‌تواند به وسعت طبیعت باشد. تغییرات بسیار زیادی مانند سیگنال‌های الکتریکی، سیگنال‌های مکانیکی، سیگنال‌های اقتصادی و غیره در دسته این ارتعاشات قرار می‌گیرند. بدن انسان نیز بخشی از طبیعت است و مانند سایر اعضای طبیعت حاوی سیگنال‌های متعددی است. با پردازش سیگنال‌های زیستی، می‌توان به تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک کرد. برای مثال، با پردازش سیگنال الکتریکی قلبی یک فرد می‌توان به وجود یا عدم وجود بیماری قلبی مانند آریتمی‌های قلبی پی برد. از آنجایی که دنیا به سمت خودکار شدن پیش می‌رود، طراحی روش‌ها و الگوریتم‌های لازم جهت استخراج اطلاعات مناسب به صورت خودکار از سیگنال‌های زیستی امری مهم به شمار می‌رود. در این آموزش ابتدا می‌آموزیم که سیگنال‌های زیستی انسان چگونه به وجود می‌آیند و به عبارت دیگر منشا آن‌ها چیست. در ادامه با فرایندهای تصادفی و نحوه‌ تفسیر آن‌ها و در نهایت با بررسی نظریه‌ تخمین و همچنین تفسیر طیف با لوازم پردازش سیگنال آشنا می‌شویم. همچنین با برخی از سیگنال‌های زیستی موجود در بدن انسان آشنا می‌شویم و برخی از روش‌های تحلیل آن‌ها را بررسی می‌کنیم و به صورت عملی به پردازش سیگنال‌ها جهت تشخیص می‌پردازیم.
دوره آموزش پردازش سیگنال های پزشکی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش سیگنال های پزشکی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی