اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پایتون از صفر
مسیر آموزشی

آموزش پایتون از صفر

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش پایتون از صفر در 13 ساعت تمامل مباحث پایتون کامل آموزش داده می شود و در هر فصل پروژه ای کوچک انجام می شود که برای شروع برنامه نویسی پایتون عالی است. پایتون از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی قدرتمندی است که در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه‌ها، توسعه وب، واسط‌های برنامه‌نویسی و... به کار گرفته می‌شود.  در دوره اموزش پایتون از صفر کامل و پروژه محور ابتدا در طی 11 فصل مقدمات پایتون رو آموزش میدهیم و در انتهای هر فصل برای تسلط بیشتر یک مینی پروژه انتخاب میکنیم و سعی می کنیم با مطالب آموزش داده شده در آن فصل، یک برنامه کاربردی بنویسیم. این برنامه ها کوچک شما را به خوبی با برنامه نویسی آشنا می کنند و تفکر الگوریتمی را به شما نشان می دهند و برای کسانی که تا به حال هیچ زبان برنامه نویسی را فرا نگرفته اند این دوره اولین تجربه شیرین یادگیری یک زبان برنامه نویسی خواهد بود و از شما یک برنامه نویسی می سازد.
دوره آموزش پایتون از صفر دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایتون از صفر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی زاهدیان

سلام و عرض ادب کیفیت اموزشی دوره های آقای صیفی واقعا رضایت بخش و لذتبخشه سپاسگزارم از انرژی که برای آموزش میگذارید

a agha

بسيار بسيار عالي

Mohammad Hussini

عالی بود.

Mohammad Hussini

بسیار عالی بود

Shyana

کیقیت اموزشی عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی