اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناسایی و رفع خطاهای برنامه نویسی در پروژه های پایتون Python – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شناسایی و رفع خطاهای برنامه نویسی در پروژه های پایتون Python – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی متن‌باز و سطح بالا است که با تاکید بر خوانایی کد، سادگی و قابلیت توسعه، توجه درصد بالایی ازجمعیت برنامه‌نویسی را به خود جلب کرده است. پایتون از سینتکس کمپاک و قوانین نحوی ساده برخوردار است، که باعث می‌شود کد نوشتن در آن برای برنامه‌نویسان حتی با تجربه کم نیز راحت و فهم‌پذیر باشد. خطاهای برنامه‌نویسی می‌توانند منجر به اشکالات عملکردی، بی‌اعتمادی کاربران و حتی از دست رفتن داده‌ها شوند که این موضوع اهمیت تسلط به امر شناسایی خطا و رفع آن را در برنامه‌نویسی نشان می‌دهد. در نهایت می‌توان گفت، این مهارت در تسهیل فرایند توسعه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش اعتماد کلان به نرم‌افزارها تاثیر بسزایی دارد. در این آموزش، ابتدا در مورد داشتن ایده و اینکه چگونه می‌توان یک ایده را به مرحله اجرایی رساند، بحث می‌کنیم. جلوتر قصد داریم تا برای شروع، چند برنامه ساده را با هم بنویسیم. در ادامه، با بررسی پروژه‌های مختلف شروع به نوشتن آنها می‌کنیم و از مراحل مبتدی به سمت مراحل پیچیده‌تر به پیش می‌رویم. مسئله‌ای که در این فرادرس بسیار مهم است و به آن پرداخته می‌شود مسئله شرح پروژه است که در واقع برنامه‌نویس باید پیش از شروع نوشتن برنامه، ابتدا پروژه را به طور کامل شرح داده و مراحل آن را به طور کتبی بنویسد. در همین راستا، ضمن انجام پروژه‌های مختلف، خطاهای عملکردی احتمالی را بررسی و در صورت نیاز رفع خواهیم کرد.
دوره آموزش شناسایی و رفع خطاهای برنامه نویسی در پروژه های پایتون Python – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناسایی و رفع خطاهای برنامه نویسی در پروژه های پایتون Python – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی