اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول فیلمبرداری – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول فیلمبرداری – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

صنعت سینما به‌عنوان هنر هفتم و یکی از پایه‌های اساسی فرهنگی و اقتصادی در کشورهای مختلف شناخته می‌شود. از جمله شاخه‌های تخصصی و اصلی این صنعت بزرگ، فیلم‌برداری است و یادگیری اصول و شناخت تجهیزات به‌کاررفته در آن ضروری می‌باشد. هرچند تجهیزات فیلم‌برداری امروزی به سمت دستگاه‌های دیجیتال پیش رفته است؛ بااین‌وجود دوربین‌های نسل قدیم خصوصاً دوربین‌های فیلم‌برداری قطع ۱۶ میلی‌متری، از جمله لوازم کلاسیک و بسیار تأثیرگذار محسوب می‌شود. در این فرادرس به دنبال شناخت ساختار و ویژگی‌های کلی دوربین فیلم‌برداری ۱۶ میلی‌متری هستیم. یادگیری شیوه‌های فیلم‌برداری با این نوع دوربین، در نماهای داخلی و خارجی و همچنین تنظیم نور موردنیاز جهت ثبت صحنه‌های باکیفیت، به شما کمک می‌کند مطابق با سرفصل‌های آموزشی موردنظر اساتید سینما پیش بروید.
دوره آموزش اصول فیلمبرداری – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول فیلمبرداری – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی