اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش laravel پیشرفته - پروژه طراحی سیستم باشگاه مشتریان - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش laravel پیشرفته - پروژه طراحی سیستم باشگاه مشتریان - پیشرفته

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش laravel پیشرفته، در قالب پروژه به طراحی سیستم باشگاه مشتریان با لاراول 5.8 می پردازیم برای شروع شما باید اطلاعاتی در خصوص لاراول داشته باشید. معمولا در هر دوره آموزشی پروژه های ساده ای برای آموزش انتخاب میشود. ما در این آموزش laravel قصد داریم که یک پروژه جامع تر را پوشش دهیم و یک سیستم باشگاه مشتریان را با لاراول 5.8 بنویسیم. باشگاه مشتریان بدین گونه است که مثلا شما در فروشگاهی خریدی را انجام میدهید و 10% مبلغ خریدتان به حسابتان رجوع داده میشود که میتوانید از آن در خرید بعدی استفاده کنید. حال این ساده ترین حالت برای باشگاه مشتریان است. سیستمی که ما در این دوره مینویسیم جامع تر بوده و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های موجود در بازار را دارد. به همین خاطر حتی میتوان از طریق این اپلیکیشن درآمدزایی نیز کرد.
دوره آموزش laravel پیشرفته - پروژه طراحی سیستم باشگاه مشتریان - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش laravel پیشرفته - پروژه طراحی سیستم باشگاه مشتریان - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ali

آموزشتون عالیه ممنون از سایتون

محمدرضا سعادتی سعادتی

بسیار عالی

سینا بش

مثل دوره مشابه ایشون عالی

امین فراست

در این آموزش تکنیک های بروز مطابق با لاراول جدید را به زیبایی گفته شده است .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی