اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش تحقیق در مدیریت – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش روش تحقیق در مدیریت – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

روش تحقیق در مدیریت به ارائه مهارت‌ها، تکنیک‌ها و فرایندهایی می‌پردازد که به افراد در زمینه مدیریت کمک می‌کند تا تحقیقات موثر و کارآمدی را انجام دهند. این روش تحقیق، شامل مراحل اجرای تحقیق، انتخاب روش‌های مناسب، جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها، ارائه نتایج و پیشنهادات و هدف آن، افزایش توانمندی افراد در انجام تحقیقات است. یادگیری روش صحیح تحقیق، برای افرادی که به دنبال بررسی یک موضوع با استفاده از جمع‌آوری داده و تحلیل آن‌ها هستند، لازم و ضروری است و علاوه بر اینکه برای انجام تحقیقات دانشجویان مفید است، می‌تواند در مدیریت بهتر سازمان یا مجموعه‌ها نیز موثر باشد. استفاده از روش تحقیق صحیح داده موجب می‌شود مدیران، اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت مجموعه خود کسب کنند و در نتیجه تصمیم‌های بهتری اتخاذ کند. همچنین یادگیری روش تحقیق، ابزارها و مهارت‌های لازم برای بررسی مسائل مختلف و مدیریت بهتر و هوشمندانه‌تری را فراهم می‌کند. در این آموزش، با مقدمات روش تحقیق آشنا شده و سپس مباحث تخصصی‌تر مانند تجزیه‌وتحلیل اطلاعات، نگارش تحقیق، سوالات مهم تحقیق، متغیرها، تفسیر داده‌ها و ... را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش روش تحقیق در مدیریت – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تحقیق در مدیریت – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی