اطلاعات دوره
آموزش ASP.NET Core 3.1 MVC جهت ورود به بازار کار
مسیر آموزشی

آموزش ASP.NET Core 3.1 MVC جهت ورود به بازار کار

351,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 351,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ASP.NET Core MVC شامل 14 ساعت فیلم آموزشی پیشرفته می باشد که در آن به آموزش برنامه نویسی با Asp.net Core 3.1 جهت ورود به بازار کار می پردازیم. ASP.NET Core MVC یک فریم ورک توسعه برنامه وب است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و عرضه شده است. در واقع می توان گفت یک چارچوب برای ساخت برنامه های وب و API با استفاده از الگوی طراحی Model-View-Controller است. از ASP.NET Core MVC برای ساخت سایت هایی با قدرت امنیت بالا استفاده می شود که متن باز بود و یکی از جدیدترین فریم ورک های ساخت سیستم های وب می باشد. در این دوره کاربردی قصد داریم با ایجاد یک پروژه جدید ASP.NET Core  3.1 MVC در ویژوال استودیو آموزش خود را شروع کنیم. البته ابتدا یک توضیحات کلی در مورد نحوه نصب و قابلیت های این فریم ورک می دهیم. در این دوره از بهترین تکنیک های کد نویسی و ریفکتو استفاده می کنیم که حاصل تجربه ی سال ها برنامه نویسی می باشد. یکی حرفه ای ترین و کامل ترین دوره های آموزش asp net core در بستر وب می باشد که در 14 ساعت به آموزش طراحی سایت با ASP.NET Core 3.1.5 می پردازیم و بطور پیشرفته شما را برای ورود به بازار کار طراحی برنامه های تحت وب آماده می کنیم.
دوره آموزش ASP.NET Core 3.1 MVC جهت ورود به بازار کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 351,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ASP.NET Core 3.1 MVC جهت ورود به بازار کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Reza Rs

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی