اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی دو بعدی با Unreal Engine 5 – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی دو بعدی با Unreal Engine 5 – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Unreal Engine یک موتور بازی و یک محیط توسعه بازی Game Development Environment است که یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین موتورهای بازی در صنعت بازی‌سازی است و برای تولید بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و تجربیات واقعیت مجازی استفاده می‌شود. با کمک این موتور بازی می‌توان با استفاده از ابزارهای گرافیکی و برنامه‌نویسی پیشرفته، بازی‌ها و تجربیات بصری بسیار واقعی و جذابی ایجاد کرد. Unreal Engine قدرت گرافیکی بالایی دارد و از تکنولوژی‌های مختلف گرافیکی مانند نورپردازی پیشرفته، ردیابی پرتو، افکت‌های ویژه، و شبیه‌سازی فیزیکی برای ایجاد تجربیات بصری حرفه‌ای و واقعیت مجازی استفاده می‌کند. در شروع دوره ابتدا با مفاهیم اولیه و تنظیمات پروژه آشنا می‌شویم. سپس سراغ طراحی Flipbook و کاراکترمان می‌رویم و بعد از انیمیشن سازی، منطق‌های کنترل کاراکتر را با استفاده از Blueprint و بدون کدنویسی پیاده سازی می‌کنیم. در ادامه اشیا و موانع و همچنین نحوه ساخت محیط را بررسی می‌کنیم و بعد از آن یک رابط کاربری ساده برای بازی طراحی می‌کنیم.
دوره آموزش ساخت بازی دو بعدی با Unreal Engine 5 – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ساسان سلطان احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی دو بعدی با Unreal Engine 5 – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی