اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرستاری بزرگسالان/سالمندان (3) – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پرستاری بزرگسالان/سالمندان (3) – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این آموزش، با آزمایش‌های اختصاصی و اختلالات کارکرد قلب و عروق، سیستم تنفس، سیستم خون ساز و پرستاری از بیماران مبتلا به سرطان، بر اساس فرایند پرستاری، آشنا خواهید شد. در واقع، تعداد بسیار زیادی از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را سالمندان با مشکلات ذکر شده تشکیل می‌دهند به همین دلیل، ضروری است که کادر درمان و پرستاران، اطلاعات کافی در خصوص شیوه‌های درمان این دسته از افراد جامعه را داشته باشند.
دوره آموزش پرستاری بزرگسالان/سالمندان (3) – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرستاری بزرگسالان/سالمندان (3) – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی