اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با مفهوم ریگ‌بندی در انیمیشن‌سازی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مفهوم ریگ‌بندی در انیمیشن‌سازی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ریگ‌بندی در نرم‌افزارهای انیمیشن‌سازی، فرایندی است که در آن مدل‌های سه‌بعدی از شخصیت‌ها یا اشیا به ساختارهای قابل کنترل تبدیل می‌شوند. در واقع، ریگ‌بندی به معنای اعمال سیستم استخوان‌ها، مفاصل و کنترل‌های دیگر بر روی مدل‌های سه‌بعدی است تا بتوان آن‌ها را به صورت متحرک در زمان انیمیشن‌دهی کرد. یادگیری آموزش ریگ‌بندی در حوزه انیمیشن‌سازی و تولید مدل‌های سه‌بعدی بسیار اهمیت دارد. این مهارت به انیماتورها امکان می‌دهد تا به طور حرفه‌ای مدل‌ها را به صورت واقع‌گرایانه و با حرکات طبیعی انیمیت کنند. همچنین این مرحله در انیمیشن مرحله‌ای ضروری است و یادگیری آن برای افراد فعال در این حوزه بسیار اهمیت دارد. در این آموزش با ریگ‌بندی و نقش آن در انیمیشن‌سازی و اهمیت استخوان‌ها، مفاصل و کنترل‌های دیگر در ریگ‌بندی آشنا می‌شویم.
دوره آموزش آشنایی با مفهوم ریگ‌بندی در انیمیشن‌سازی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مفهوم ریگ‌بندی در انیمیشن‌سازی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی