اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش طراحی مبدل های حرارتی با نرم افزار Aspen EDR – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش طراحی مبدل های حرارتی با نرم افزار Aspen EDR – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم‌افزار طراحی مبدل شرکت Aspen، یکی پرکاربردترین نرم‌افزارهای این حوزه، در سراسر دنیا است. این نرم‌افزار که در آخرین ورژن، با نام ASPEN EDR یا Exchanger Design and Rating منتشر شده است، سه کاربرد اصلی در زمینه طراحی مبدل دارد که در قالب حالات طراحی (Design Mode)، بررسی عملکرد (Rating/Checking Mode) و شبیه‌سازی (Simulation Mode) معرفی می‌شوند. به کمک Design mode، نرم‌افزار می­‌تواند با گرفتن مشخصات فرایندی از کاربر، مبدل طراحی کند؛ به کمک Rating/Checking Mode می‌­توان عملکرد یک مبدل از پیش ساخته‌شده را برای مصرف خاص بررسی و محاسبه کرد، یا به عبارت دیگر، می‌توان امکان استفاده از مبدل برای مصرف مورد نظر را بررسی کرد. به کمک Simulation mode می‌­توان مشخصات سیالات ورودی به مبدل از پیش ساخته‌شده را در نرم افزار وارد نمود و مشخصات سیالات خروجی از مبدل را از نرم‌افزار دریافت کرد.  این نرم‌افزار، ابزارها و قابلیت‌هایی را فراهم می‌کند که به مهندسان و طراحان کمک می‌کند تا فرایند طراحی و بهینه‌سازی مبدل‌های حرارتی را بهبود بخشند. با استفاده از Aspen EDR می‌توان عملکرد مبدل‌های حرارتی را بهبود بخشید و بهینه‌سازی آن‌ها را با استفاده از شبیه‌سازی‌های دقیق انجام داد. علاوه بر این، آشنایی با این نرم‌افزارها باعث افزایش دانش فنی و توانایی تجزیه‌و‌تحلیل دقیق‌تری از فرایندهای حرارتی می‌شود. افرادی که با این نرم‌افزارها آشنا هستند، در بازار کار توانایی‌های بیشتری دارند و می‌توانند در طراحی و بهینه‌سازی مبدل‌های حرارتی بهتر عمل کنند. در این آموزش، سعی می‌کنیم تا در کنار تدریس مباحث مرتبط با مبدل‌‌های حرارتی پوسته و لوله و صفحه‌ای، از مثال‌‌های صنعتی جهت حصول تسلط کامل بر Modeهای سه گانه نرم‌افزار استفاده کنیم. همچنین، با بخش‌های مختلف مبدل حرارتی پوسته و لوله بر اساس استاندارد TEMA به طور کامل آشنا می‌شویم.
دوره ​آموزش طراحی مبدل های حرارتی با نرم افزار Aspen EDR – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش طراحی مبدل های حرارتی با نرم افزار Aspen EDR – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی