اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدیریت عملکرد، به طور کلی به تمامی فرایندهای ارزیابی تا نتیجه‌های حاصل از عملکرد کارکنان، شامل آموزش و توسعه، پرداخت‌های مالی، کوچینگ، منتورینگ و ...، در یک سازمان اشاره دارد و کاربرد آن برای متخصصین منابع انسانی، رده‌های مدیریتی در سازمان‌ها و نیز دانشجویان رشته‌های مدیریت، منابع انسانی و مهندسی صنایع است. مدیریت عملکرد می‌تواند یک گام فراتر از ارزیابی عملکرد رفته و به تمامی جنبه‌های بهبود عملکرد کارکنان سازمان توجه کند و دیدی فراتر از یک ارزیابی ساده به ما بدهد. این موضوع می‌تواند پایه بسیاری از مباحث عمیق بهبود عملکردی شامل ارزیابی عملکرد، روش‌های موثر توسعه کارکنان، پرداخت‌های ثابت و متغیر مبتنی بر عملکرد، عملکرد مبتنی بر شایستگی و مباحث روانشناسی و رفتاری در ارزیابی عملکرد باشد. در این آموزش، سعی می‌کنیم از منابع و مراجع اصلی و کاملا تخصصی و نیز تجارب عینی و کاربردی استفاده کنیم تا از لحاظ علمی، پایه و اساس این محبت را یاد گرفته و بتوانیم به آن استناد کنیم و از لحاظ عملی بتوانیم با چالش‌ها و نحوه پیاده‌سازی آن آشنا شویم.
دوره آموزش مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی