اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری تسعیر ارز – تشریح استاندارد شماره ۱۶ حسابداری ایران – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری تسعیر ارز – تشریح استاندارد شماره ۱۶ حسابداری ایران – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

استاندارد شماره ۱۶ حسابداری ایران، با عنوان تسعیر ارز، به الزامات مربوط به نحوه تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی و همچنین شناسایی و ارائه آثار تغییرات نرخ ارز در صورت‌های مالی می‌پردازد. این استاندارد، نحوه تبدیل مبالغ ارزی به ریال ایران و ثبت آثار مالی تغییرات نرخ ارز را در صورت‌های مالی، توضیح می‌دهد. تسلط بر این استاندارد، نه تنها برای حسابداران و مدیران مالی، بلکه برای هر فردی که با معاملات ارزی سروکار دارد، از جمله دانشجویان و کارجویان، حائز اهمیت است و می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی بهتر و ارتقای سطح دانش آن‌ها در زمینه امور مالی بین‌المللی شود. با یادگیری استاندارد شماره ۱۶، گامی مهم در جهت درک عمیق‌تر از دنیای پیچیده تجارت بین‌المللی و عوامل موثر بر آن برخواهیم داشت. در  این آموزش، به تشریح مفاهیم کلیدی و الزامات استاندارد حسابداری شماره ۱۶ ایران می‌پردازیم. ابتدا، در مورد مقدمات و الزامات تعیین واحد پول عملیاتی بحث می‌کینم و در ادامه، نحوه تسعیر معاملات ارزی و اقلام پولی و غیرپولی، انواع نرخ ارز و قاعده کلی نحوه شناخت تسویه و تسعیر اقلام پولی ارزی را یاد می‌گیریم.  
دوره آموزش حسابداری تسعیر ارز – تشریح استاندارد شماره ۱۶ حسابداری ایران – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری تسعیر ارز – تشریح استاندارد شماره ۱۶ حسابداری ایران – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی