اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تقارن و نظریه گروه – ویژه دانشجویان فیزیک – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تقارن و نظریه گروه – ویژه دانشجویان فیزیک – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تقارن و نظریه گروه دو مفهوم مرتبط با ریاضیات و علوم طبیعی هستند. تقارن، یکی از مفاهیم بنیادی آشنا برای هر کسی است که در حوزه فیزیک، از آماتور تا پژوهشگر، فعالیت دارد و به معنای حفظ ویژگی‌ها یا خصوصیات یک سیستم در حالی است که تغییرات مشاهده‌شده در آن اعمال می‌شوند. تقارن در فیزیک نه تنها به عنوان یک وسیله برای توصیف پدیده‌های طبیعی عمل می‌کند، بلکه به عنوان یک راهنما برای شناخت عمیق‌تر طبیعت است. توصیف دقیق و ریاضی تقارن به ما این امکان را می‌دهد که کاربردهای آن را به صورت گسترده‌تر و مفیدتری درک کنیم. در این آموزش، ابتدا به اهمیت نظریه گروه پرداخته و مفاهیم اصلی آن را بررسی می‌کنیم، سپس به مطالعه انواع مختلف گروه‌ها، از جمله گروه‌های متناهی و گروه‌های پیوسته، می‌پردازیم. همچنین، چگونگی نمایش گروه‌ها، به ویژه گروه‌های پیوسته، مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌گیرد. این نمایش‌ها در تحلیل‌های مختلف ریاضی و فیزیکی بسیار کارآمد هستند. در ادامه، به مرور کاربردهای تقارن و نظریه گروه در مکانیک کوانتومی می‌پردازیم. در این بخش، روش‌ها و تکنیک‌های استفاده از نظریه گروه برای توصیف و تحلیل سیستم‌های کوانتومی با توجه به ویژگی‌های تقارن آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش تقارن و نظریه گروه – ویژه دانشجویان فیزیک – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقارن و نظریه گروه – ویژه دانشجویان فیزیک – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی