اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش React native - پروژه اینستاگرام – بخش اول - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش React native - پروژه اینستاگرام – بخش اول - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول آموزش React native قصد داریم اصول برنامه نویسی ری اکت نیتیو را برای درک بهتر مفاهیم بصورت پروژه محور و در قالب اپ اینستاگرام آموزش دهیم. با دوره آموزش React native همراه شما هستیم، در آموزش ری اکت نیتیو با اصول برنامه نویسی ری اکت نیتیو آشنا خواهید شد همچنین برای درک بهتر مفاهیم آموزش بصورت پروژه محور می باشد. این مجموعه آموزشی در چند بخش ارائه شده است، که با بخش اول این مجموعه در خدمت شما هستیم. آنچه در آموزش React native - پروژه اینستاگرام – بخش اول بیان می شود:
دوره آموزش React native - پروژه اینستاگرام – بخش اول - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش React native - پروژه اینستاگرام – بخش اول - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

sa kh

سلام و عرض ارادت ویژه خدمت مهندس عزیز ، ممنونم از شما ، امیدوارم و خیلی مشتاقم ادامه آموزش ها رو هم بگذارید ، خسته نباشید و خداقوت به همه عزیزان این سایت و به ویژه جناب مهندس مختار سهولی

aydin khavandi

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی