اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت محتوا با کلیپ چمپ Microsoft 365 Clipchamp  – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت محتوا با کلیپ چمپ Microsoft 365 Clipchamp – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروزه شبکه‌های اجتماعی نه تنها فضایی برای آموزش و سرگرمی هستند، بلکه به بستری برای کسب درآمد نیز تبدیل شده‌‌اند. فعالان در این حوزه با ساخت محتوای جذاب ویدئویی، توانسته‌اند منبع خوبی برای کسب درآمد ایجاد کرده و بعضا به عنوان شغل ثابت در این حوزه فعال هستند. ساخت محتوای ویدئویی، نیازمند ابزاری است که بتوان با آن به محتوای با کیفیت رسید. کیفیتی که هم از نظر محتوا و هم از نظر فنی استاندارد قابل قبولی را جهت انتشار داشته باشد. ابزارهای متنوعی در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد. Microsoft 365 Clipchamp یکی از ابزارهای خوب در این زمینه محسوب می‌شود. این ابزار می‌تواند برای افرادی که در حوزه تدوین ویدیوها، آموزش‌های آنلاین، وبینارها و محتوای دیجیتال دیگر فعالیت می‌کنند، به عنوان یک ابزار قدرتمند و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد. در این آموزش، یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از Microsoft 365 Clipchamp برای شبکه‌های اجتماعی مختلف ویدئو ساخته و به اشتراک بگذاریم. ابزارهای مختلف در کنار تمپلیت‌های متنوع محیطی را می‌سازیم که امکان تولید محتوایی جذاب در آن فراهم شده باشد.
دوره آموزش ساخت محتوا با کلیپ چمپ Microsoft 365 Clipchamp – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت محتوا با کلیپ چمپ Microsoft 365 Clipchamp – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی