اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول طراحی اتاق تمیز Clean Room – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی اتاق تمیز Clean Room – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

اتاق تمیز، محیطی با آلایش کنترل‌شده ذرات معلق در فضا است که در هر متر مکعب آن تعداد معینی ذره موجود است. برای تولید لوازم تکنولوژیک پزشکی، قطعات نیمه‌هادی و بردهای الکترونیکی و ... از این اتاق‌ها استفاده می‌شود. در اتاق‌های تمیز مواردی از جمله عدم توجه به قوانین، شرایط سالن و پوشش مناسب باعث بروز آسیب به محصول تولیدی و تجهیزات می‌‌شود. بنابراین، معرفی انواع اتاق تمیز، بیان استانداردها و قوانین مربوط به اتاق‌های تمیز، بیان ملزومات و تجهیزات مورد نیاز اتاق تمیز و ایجاد بستر مناسب جهت تولید محصول با کیفیت و افزایش قابلیت اطمینان محصولات تولیدی برای طراحی و پیاده‌سازی اتاق تمیز اهمیت بالایی دارد.  در این آموزش، در ابتدا مقدمات اتاق تمیز و قوانین و استانداردهای اتاق تمیز، سپس، اهداف ایجاد اتاق تمیز، تعاریف مرسوم و مهارت‌های مورد نیاز پرسنل داخل اتاق تمیز بیان می‌شوند. در ادامه، با استانداردها طراحی، استاندارد انتخاب مصالح و پارامترهای اتاق تمیز، پوشش افراد در اتاق تمیز، استاندارد انتخاب پوشش، استانداردهای خطوط تولیدی در کلین روم، قوانین عمومی آشنا می‌شویم. به همراه مثال‌های عملیاتی و توضیح چالش‌های عملیاتی پیاده‌سازی اتاق تمیز، به ملزومات طراحی اتاق تمیز می‌پردازیم و سپس مواد مصرفی مورد استفاده در اتاق تمیز شامل شوینده‌ها، پارچه‌های تنفیذ و غیره آشنا خواهیم شد. در گام بعدی، تجهیزات برقی و مکانیکی مورد استفاده در اتاق تمیز معرفی و در نهایت اصول طراحی برق و کنترل در اتاق تمیز، شامل طراحی روشنایی در اتاق تمیز، سوکت‌های برق و برق‌رسانی به ماشین الات، جزئیات اجرایی لوله کشی برق و سیستم اعلام حریق در اتاق تمیز را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش اصول طراحی اتاق تمیز Clean Room – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی اتاق تمیز Clean Room – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی