اطلاعات دوره
آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) برای ساخت اپلیکیشن اندروید - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) برای ساخت اپلیکیشن اندروید - مقدماتی

19,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره مناسب برای شروع یادگیری زبان برنامه نویسی کاتلین است، با kotlin ساخت اپلیکیشن اندروید سریع تر انجام می شود در ویدیو اول مقایسه جاوا یا کاتلین را ببینید در دوره آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین برای اندروید شما به صورت مقدماتی با زبان برنامه نویسی کاتلین آشنا می شوید و خودتون را برای ورود به سطح متوسط و پیشرفته آماده می کنید تا به این زبان برنامه نویسی به صورت کامل مسلط شوید. یکی از قابلیت های زبان برنامه نویسی Kotlin که باعث فراگیر شدن این زبان شده، تولید اپ های اندرویدی بوسیله این زبان برنامه نویسی است. در آخرین آپدیت های که شرکت گوگل برای برنامه نویسی اندروید داده است کاتلین را به عنوان یک زبان سطح بالا و قوی برای تولید اپلیکیشن های اندرویدی معرفی کرده که آن را هم سطح زبان جاوا می داند و در واقع علاوه بر جاوا، کاتلین هم استانداردترین روش برای برنامه نویسی اندروید می باشد که این یکی از موارد کاربردهای زبان کاتلین می باشد. با توجه به روندی که این زبان برنامه نویسی در پیش دارد به زودی با استفاده از کاتلین می توانید برای پلتفرم های مختلف کدنویسی کنید و در تمام زمینه ها حرفی برای گفتن داشته باشید.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) برای ساخت اپلیکیشن اندروید - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین (Kotlin) برای ساخت اپلیکیشن اندروید - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد خیرآبادی

بسیار خوب

AFSHIN EBRAHIMI

برای این مباحث خوب بود

هادی صدیقی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی