اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی بلاکچین – مباحث غیرفنی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مبانی بلاکچین – مباحث غیرفنی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بلاکچین بیشتر از اینکه یک فناوری بنیادین باشد یک فلسفه است. در سال‌های اخیر ما مراحل مختلفی از هایپ بلاکچین را پشت سر گذاشتیم. تصور نداریم که بلاکچین تمام مسائل مارا حل کند، بلکه همانند سایر دست ساخته‌های بشری راه خود را در پیش گرفته و در مسیر توسعه است و کیفیت زندگی بشری را بالاتر خواهد برد. پس از آنجایی که این فناوری در حال حاضر علم نوپایی است، مهم و ارزشمند است که از همین ابتدا با این علم آشنا شد. این فناوری، در همه حوزه‌ها از جمله گمرک، بیمه، بانک مسکن، خودرو و ترمینال نیز مانند ارز دیجیتال، می‌تواند کاربرد داشته باشد. این علم در کشورهای جهان اول تقریبا تمام صنایع را در بر گرفته و به زودی در تمام دنیا گسترش پیدا خواهد کرد. در این آموزش، به صورت تئوریک، کاربردی و بدون کدنویسی، از اصطلاحات پایه تا نحوه کارکرد بلاکچین، مدیریت مالکیت را بررسی می‌کنیم. در ابتدا، چرایی نیازمندی به بلاکچین را بررسی خواهیم کرد. سپس چگونگی و فرایند گام‌به‌گام سیستم را بررسی می‌کنیم و در نهایت درمورد آینده و انواع بلاکچین بحث می‌کنیم. بخش اصلی این آموزش بخش کارکرد فرایند بلاکچین است که در این بخش به صورت کامل یاد می‌گیریم که یک بلاکچین چگونه کار می‌کند.
دوره آموزش مبانی بلاکچین – مباحث غیرفنی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی بلاکچین – مباحث غیرفنی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی