اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته PHP - پروژه محور (طراحی فروشگاه اینترنتی) - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته PHP - پروژه محور (طراحی فروشگاه اینترنتی) - پیشرفته

160,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 160,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پیشرفته PHP در 19 ساعت آموزش ویدیو مباحث php پیشرفته را همراه با پروژه طراحی وبسایت فروشگاهی و راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین به شما آموزش میدهیم. سلام دوستان من علی صیفی هستم با آموزش پیشرفته php در خدمت شما هستم، در این دوره آموزشی ما قصد داریم یک وبسایت فروشگاهی را طراحی کنیم. در این دوره آموزشی از بوت استرپ استفاده می کنیم. PHP که مخفف عبارت “Hypertext Preprocessor” میباشد، یک زبان برنامه نویسی منبع باز (open-source) و شیءگرا محسوب می شود.
دوره آموزش پیشرفته PHP - پروژه محور (طراحی فروشگاه اینترنتی) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 160,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته PHP - پروژه محور (طراحی فروشگاه اینترنتی) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی اسلامی

از این اموزش لذت بردم

abbas

عالی

مهدی رضایی

بسیار لذت میبرم از متد آمورشی استاد صیفی

آناهیتا احمدی

بیان خوبه ارور ها رو پاز نمیکنه کاربر یاد میگیره چطور دیباگ کنه زمانها طولانی و اعصاب خرد کن نیست عالیه

حمیدرضا درخشان

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی