اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور انگولار (Angular) و دات نت (NET.) – طراحی وبلاگ شخصی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور انگولار (Angular) و دات نت (NET.) – طراحی وبلاگ شخصی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Angular نوعی فریمورک توسعه وب است که برای ساخت برنامه‌های تک‌صفحه‌ای (Single Page Applications یا SPA) و اجتماعی‌سازی وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. این فریمورک توسط تیم Google، با استفاده از زبان TypeScript که یک زبان برنامه‌نویسی جدید از JavaScript است، توسعه داده شده و قابلیت‌های متعددی برای ساخت برنامه‌های پویا و مقیاس‌پذیر دارد. .NET فریم‌ورکی نرم‌افزاری برای توسعه و اجرای برنامه‌های وب، نرم‌افزارهای دسکتاپ، سرویس‌های وب و برنامه‌های موبایل است که که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این فریم‌ورک شامل زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی نظیر C#، VB.NET و F# است و از طیف وسیعی از تکنولوژی‌ها و ابزارها برای توسعه برنامه‌ها بهره می‌برد و فریم‌ورکی چندمنظوره (multi-paradigm) است. در حوزه توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب پویا، هر دو فریمورک انگولار و دات‌نت جزو بهترین فریمورک‌ها و هر دو بسیار قابل اطمینان و امن هستند. با یادگیری این مبحث پروژه‌محور، می‌توانید دانش و تجربه پیشین خود با انگولار و دات‌نت را در یک پروژه ادغام و تثبیت کنید و از این طریق در مسیر تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده فول استک وب قرار بگیرید. در این آموزش پروژه‌محور و کاربردی، ابتدا با استفاده از فریمورک دات‌نت، هسته‌‎ اصلی منطق بک‎‌اند یک وبلاگ را پیاده‌سازی می‌کنیم و در ادامه با استفاده از فریمورک انگولار، ظاهر (فرانت‎اند) وبلاگ را طراحی و پیاده‌سازی خواهم کرد.
دوره آموزش پروژه محور انگولار (Angular) و دات نت (NET.) – طراحی وبلاگ شخصی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط میر حسن شمس موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور انگولار (Angular) و دات نت (NET.) – طراحی وبلاگ شخصی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی