اطلاعات دوره
پروژه تایید پیامکی اصالت کالا با flask پایتون
مسیر آموزشی

پروژه تایید پیامکی اصالت کالا با flask پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره تایید پیامکی اصالت کالا در بیش از 14 ساعت ویدیو آموزشی جادی پروژه تایید پیامکی اصالت کالا با flas را بصورت پروژه محور و مرحله به مرحله آموزش خواهد داد. با یک آموزش دیگر از جادی در خدمت شما هستیم در این دوره پروژه محور قصد داریم سیستم تایید اصالت کالا را پیاده سازی کنیم. اگر قصد دارید بعنوان یک فریلنسر وارد بازار کار شوید مشاهده این دوره به شدت به شما پیشنهاد می شود. در این دوره دقیقا نشان داده می شود که چطور با چیزهایی که بلد هستید می توانید کار کنید و وارد بازار کار شوید. در این دوره از مراحل ابتدایی شروع کار و دریافت پروژه تا انتها را خواهید دید. شرح پروژه تایید پیامکی شماره سریال جادی بدین صورت است که خریداران کالا بتوانند با ارسال کد روی کالا به یک شماره پیامکی از اصالت محصول اطلاع پیدا کنند. پس از دریافت پیامک خریدار، سیستم اصالت کالا را بررسی و نتیجه را برای خریدار ارسال می کند.
دوره پروژه تایید پیامکی اصالت کالا با flask پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پروژه تایید پیامکی اصالت کالا با flask پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Saeed hosseini

بدون متن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی