اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار بلندر – طراحی و ساخت محصول در قالب تیزر تبلیغاتی با Blender – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار بلندر – طراحی و ساخت محصول در قالب تیزر تبلیغاتی با Blender – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بلندر نرم‌افزاری گرافیکی، برای مدل‌سازی سه‌بعدی، انیمیشن، و رندرینگ است. از این نرم‌افزار، در حوزه ایجاد انیمیشن‌های متحرک، جلوه‌های ویژه بصری و هنری، مدل‌های چاپ سه‌بعدی، موشن‌گرافیک، واقعیت مجازی و بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند با طراحی و محتوای جذاب به راحتی می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند. با استفاده از تصاویر، موسیقی، گفتار و دیگر عناصر چندرسانه‌ای می‌توانند ارتباط احساسی با مخاطبان برقرار کنند. این امر می‌تواند باعث افزایش شناخت برند و محصول و شناساندن مزایای منحصربه‌فرد محصول به مشتری شود. در تمام دنیا، بازار کار برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی به دلیل رشد روزافزون صنعت تبلیغات، بازاری فعال و گسترده است و کسب مهارت تیزرهای تبلیغاتی می‌تواند در ورود به بازار کار جذاب این حوزه بسیار موثر باشد. در این آموزش، ابتدا با نرم‌افزار بلندر به صورت مختصر آشنا خواهیم شد و پس از آشنایی با محیط این نرم‌افزار و ابزارهای موجود در این برنامه، یک محصول طراحی‌شده در نرم‌افزارهای دوبعدی را به مدل سه‌بعدی تبدیل خواهیم کرد؛ پس از یادگیری چگونگی متریال‌دهی به این محصول، مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را آغاز خواهیم کرد و در نهایت با استفاده از جلوه‌های ویژه جذاب، تنظیمات دوربین و نورپردازی خاص، تیزر تبلیغاتی منحصربه‌فردی برای این محصول تهیه خواهیم کرد.
دوره آموزش نرم افزار بلندر – طراحی و ساخت محصول در قالب تیزر تبلیغاتی با Blender – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار بلندر – طراحی و ساخت محصول در قالب تیزر تبلیغاتی با Blender – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی