اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توپولوژی جبری ۱ - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش توپولوژی جبری ۱ - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یک فضای توپولوژیک، فضایی است که در آن می توان مفهوم پیوستگی را تعریف کرد. در شاخه های مختلف ریاضی شناخت مفهوم پیوستگی و داشتن تعریف درستی از آن که متناسب با فضای مورد مطالعه است، اهمیت بنیادین دارد. با توجه به نقش ریاضی در علوم دیگر، مطالعه فضاهای توپولوژیک جایگاه ویژه ای هم در ریاضیات و هم در دیگر علوم دارد. برای نمونه فضاهای توپولوژیک علاوه بر ریاضیات، در علوم دیگری چون علوم کامپیوتر، فیزیک، رباتیک، اقتصاد و... ظاهر می شود. درس توپولوژی جبری 1 به ندرت در گروه های آموزشی دیگری به جز ریاضی محض ارائه شده است و بر خلاف درس هایی چون ریاضی عمومی به صورت مستمر ارائه نمی شود. از این رو، وجود آموزش این درس به شدت مورد نیاز است و می تواند کمک شایانی به علاقه مندان و کسانی که نیازمند آشنایی با این درس هستند، نماید.
دوره آموزش توپولوژی جبری ۱ - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توپولوژی جبری ۱ - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی