اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با موقعیت شغلی مدیر ارشد فنی CTO – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با موقعیت شغلی مدیر ارشد فنی CTO – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدیر ارشد فنی یا Chief Technology Officer یا (CTO) یکی از پست‌های اجرایی در سازمان است که مسئولیت اشراف بر تمام جوانب تکنولوژیک و فنی آن سازمان را بر عهده دارد. او با اتخاذ تصمیمات استراتژیک در زمینه فناوری و حصول اطمینان از موثر بودن تکنولوژی سازمان، بر رشد، پیشرفت و تحقق اهداف کمک می‌کند. از آنجایی که این موقعیت شغلی یک عامل اساسی در تدوین و اجرای استراتژی‌های مربوط به فناوری در سازمان است، آشنایی با آن برای مدیران شاغل در سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند به فعالیت در این شغل اهمیت دارد. یادگیری این مبحث به افراد علاقه‌مند کمک می‌کند تا توانمندی‌های خود را توسعه دهند، مدیریت تیم‌های فنی و توسعه منابع انسانی، ارتقای امنیت سایبری، مدیریت بحران‌های فناوری و برنامه‌ریزی منابع را به بهترین شکل انجام دهند و بدین ترتیب باعث پیشرفت سازمان شوند. بنابراین داشتن اطلاعات در این زمینه می‌تواند پذیرفته شدن در موقعیت‌های شغلی مناسب را برای این افراد امکان‌پذیر کند. 
دوره آموزش آشنایی با موقعیت شغلی مدیر ارشد فنی CTO – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با موقعیت شغلی مدیر ارشد فنی CTO – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی