اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز با جادی
مسیر آموزشی

آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز با جادی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز، جادی نحوه نصب پایتون و Pip را روی ویندوز آموزش خواهد داد. می شود گفت تقریبا اکثر ویدیوها و دوره های جادی در سیستم عامل لینوکس و گاهی در مک بوده است. اما در این آموزش ویدیویی جادی قصد دارد نحوه و روش نصب پایتون و پیپ و اسپایدر و چند مورد دیگر را بر روی سیستم عامل ویندوز  آموزش دهد. در این ویدیو کوتاه شما با نصب پایتون در ویندوز آشنا خواهید شد. "آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز با جادی" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز با جادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب پایتون و Pip روی ویندوز با جادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی