اطلاعات دوره
آموزش WSL – اجرای لینوکس روی ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش WSL – اجرای لینوکس روی ویندوز

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تا قبل از معرفی Windows Subsystem for Linux یا به اختصار WSL، برای بهره‌مند شدن از مزایای سیستم‌عامل لینوکس در کنار سیستم‌عامل ویندوز، لازم بود به کمک روش‌هایی همچون بوت دوگانه (Dual Boot) و یا با استفاده از مجازی‌سازهایی همچون: VMware و VirtualBox اقدام به نصب سیستم‌عامل لینوکس در کنار سیستم‌عامل ویندوز نماییم اما استفاده از این روش‌ها با مشکلات و محدودیت‌هایی در زمان نصب و اجرا از جمله: مصرف زیاد منابع سیستمی مانند: RAM, CPU و حافظه ذخیره‌سازی و زمان‌بر بودن اجرای یک ماشین مجازی همراه بوده‌اند. با معرفی WSL توسط کمپانی مایکروسافت و اخیرا معرفی نسخه دوم آن، می‌توانیم بسیار راحت‌تر و بهینه‌تر لینوکس را در کنار ویندوز داشته باشیم.
دوره آموزش WSL – اجرای لینوکس روی ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمدرضا حسینی گنجارودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش WSL – اجرای لینوکس روی ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

سلام آقا بنده به دقت آموزش رو کامل دیدم، فقط میتونم بگم، عالی عالی عالی عالی، واقعا دست مدرسش درد نکنه، بهتر از این نمیشد...

علی

ببخشین تو ویندوز 10 معماری 32 بیت wsl2 نصب نمیشه؟

علی

ببخشین تو ویندوز 7 نمیشه نصب کنیم wsl2 رو؟ فقط تو ویندوز10 میشه؟و دستوری که تو پاورشل گفتین اجرا کنیم تو ویندوز 7 کارنکرد برامن

نیما

بسیار عالی، ممنون از زحمات شما

علی

بسیار خوب، متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی