اطلاعات دوره
آموزش دی داس (ddos) با لینوکس بر روی سیستم های شخصی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش دی داس (ddos) با لینوکس بر روی سیستم های شخصی - متوسط

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این آموزش یاد میدم چجوری با استفاده از کالی لینوکس دی داس -DDOS- روی سیستم های شخصی کنیم تو این آموزش با استفاده از کالی لینوکس میایم و اختلال شبکه ای میکنیم روی سیستم های شخصی (Denial Of Service) با این کار باعث میشیم اینترنت طرف قطع بشه و هیچ سایتی رو واسش باز نشه !  امیدوارم با این روش به بالا برن امنیت سیستم های شخصی کمک کرده باشم ! 
دوره آموزش دی داس (ddos) با لینوکس بر روی سیستم های شخصی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دی داس (ddos) با لینوکس بر روی سیستم های شخصی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

faraz bzh

اصلا انتظار نداشتم اینقدر کوتاه باشه اما مفید بود

arash kamangir

خوب بود ولی راه پیشگیریش هیجانش بیشتره که آموزش داده نشده!

محمد حیدری

کوتاه و مفید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی