اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور طراحی داخلی معماری – طراحی اتاق هتل – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور طراحی داخلی معماری – طراحی اتاق هتل – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

طراحی داخلی، فرایندی است که به کمک مهندسی و هنر، فضاهای داخلی مختلف را به منظور افزایش کارایی و جذابیت بهبود می‌بخشد. این حوزه، شامل تنظیم و ترتیب فضاها، انتخاب و ترکیب رنگ‌ها، مصالح، پوشش‌ها، نورپردازی، مبلمان و اجزای دیگر است که به خلق یک محیط زیبا و کارآمد کمک می‌کند. طراحی داخلی هتل یکی از اصلی‌ترین ارکان جذب مخاطب و توریسم در صنعت هتلداری و گردشگری است. طراحی داخلی به عنوان یک عنصر اصلی در برندسازی هتل‌ها نقش بسیار اساسی دارد. این عنصر می‌تواند باعث بیشتر شناخته‌تر شدن برند شده و به هتل هویت خاصی ببخشد. لذا تمامی معماران و علاقه‌مندان حوزه طراحی داخلی، برای پیشرفت باید با اصول اولیه و نحوه طراحی کاربری‌های مختلف هتل آشنا شوند و دانش و تجربه لازم را جهت ارائه طراحی‌های خود کسب کنند. در این آموزش، با سه نرم‌افزار کاربردی معماری یعنی اتوکد، رویت و تردی‌مکس آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه پروژه خود را با کمک قوی‌ترین نرم‌افزارهای تخصصی معماری به سرانجام برسانیم و بهترین خروجی را در اختیار کارفرمای خود قرار دهیم. ضمن این، در مسیر یادگیری کار با این نرم‌افزارها، با ضوابط و الزامات مورد نیاز در جهت طراحی یک اتاق خواب هتل آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش پروژه محور طراحی داخلی معماری – طراحی اتاق هتل – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور طراحی داخلی معماری – طراحی اتاق هتل – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی