اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استراتژی نقطه زنی قیمتی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی نقطه زنی قیمتی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

از مهم‌ترین مفاهیم در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی، نقطه‌زنی قیمتی یا Pivot Point است. این نقطه به عنوان یک مرجع اصلی برای تصمیم‌گیری در خرید یا فروش امور مالی، مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر اساس قیمت‌های باز، بسته، حداکثر و حداقل دوره قبل محاسبه می‌شود. از طریق یادگیری نقطه‌زنی قیمتی، معامله‌گران می‌توانند به دقت‌، زمان برای ورود یا خروج از بازار را تشخیص بدهند و در این زمینه تصمیماتی را اتخاذ کنند. این نقطه می‌تواند ابزار قدرتمندی برای مدیریت ریسک و بهینه‌سازی سیاست مالی فردی یا شرکت است و می‌تواند به تصمیم‌گیری درباره جهت بازار و ترندهای قیمتی کمک کند. در این فرادرس ابتدا به صورت مختصر به مباحث تحلیل بازار و عملکردهای رفتاری معامله‌گران پرداخته شده است تا رفتار آن‌ها شناسایی کنیم. سپس مبحث تکنیکال کلاسیک به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌گیرد و ابزارهایی که بزرگان بازار برای فریب معامله‌گران استفاده می‌کنند، معرفی می‌شود. در ادامه وارد مبحث جریان سفارشات و رفتار بزرگان بازار شده و نواحی ارزنده قیمتی و نقاطی که بازار در آنجا تغییر جهت می‌دهد را شناسایی می‌کنیم و با بررسی برخی پارامترها، اعتبار آن نواحی را می‌سنجیم. آن بخش از نواحی که اعتبار آن‌ها تایید شود به عنوان محدوده‌هایی با پتانسیل برگشتی نامگذاری شده و شگردهای معامله بر روی آن‌ها تشریح می‌شود.
دوره آموزش استراتژی نقطه زنی قیمتی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی نقطه زنی قیمتی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی