اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گسترش عملکرد کیفیت QFD – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش گسترش عملکرد کیفیت QFD – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

گسترش عملکرد کیفیت یا QFD تکنیکی است که  با استفاده از رویکردهای ماتریسی و خانه کیفیت تلاش می‌کند تا صدای مشتریان (VOCs) را به الزامات فنی تولید (ECs) ترجمه ‌کند. در واقع QFD ماشین مترجم «نیازمندی‌های مشتریان» به «مشخصات فنی و مهندسی» جهت فراهم کردن یک طرح کیفیت مناسب برای محصول نهایی است. در دنیای رقابتی امروزی، شرکت‌های مختلف برای بقا و تداوم فعالیت باید خواسته‌ها و نیازهای مشتریان مختلف را شناسایی بکنند و در طراحی و تولید محصولات خود به این خواسته‌ها توجه بکنند. به عبارت دیگر، شرکت‌ها برای رقابتی ماندن بایستی تعیین کنند که چه ویژگی‌هایی از محصولات یا خدمات ارائه‌شده برای مشتریان ارزش‌آفرین و کیفیت‌آفرین محسوب می‌شوند. در این آموزش، ابتدا با تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD) آشنا می‌شویم. سپس به مبحث مشتری‌مداری و شناسایی نیازهای مشتریان می‌پردازیم. در نهایت خانه کیفیت، استقرار و پیاده‌سازی تکنیک گسترش عملکرد کیفیت را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش گسترش عملکرد کیفیت QFD – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط غلامرضا بداقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گسترش عملکرد کیفیت QFD – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی