اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دیتیلینگ خودرو – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش دیتیلینگ خودرو – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

دیتیلینگ خودرو یک فرایند جامع و دقیق برای تمیز کردن، بازسازی و حفظ ظاهر و حالت خودرو است. این فرایند شامل تمیز کردن داخلی و خارجی خودرو، پولیش کردن و واکس زدن صافی‌ها، تمیز کردن چرم، شیشه‌ها و قطعات داخلی، تمیز کردن و پاکسازی موتور و بخاری و همچنین اجرای اقدامات محافظتی مانند اعمال مواد محافظتی بر روی پوشش خودرو مانند کریستالیزه کردن است. با پاکسازی عمیق و پولیش کردن صافی‌ها، خودرو به ظاهری براق و جذاب می‌رسد که می‌تواند بر جذابیت و ارزش ظاهری آن تاثیرگذار باشد. با واکس زدن و استفاده از مواد محافظتی، پوشش خودرو در برابر خطوط و خش و نفوذ آب و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌شود. با تمیز کردن داخلی خودرو از زباله‌ها، لکه‌ها و باکتری‌ها، محیط داخلی خودرو بهترین شرایط بهداشتی را فراهم می‌کند. در این آموزش شستشوی اصولی بدنه، شیشه، رینگ و لاستیک خودرو و انتخاب و استفاده از مواد شوینده مناسب برای هر بخش و کار با ابزار و تجهیزات تخصصی شست‌وشو را یاد می‌گیریم. سپس با انواع آسیب‌های رنگ و انتخاب پولیش مناسب، تکنیک‌های پولیش دستی و ماشینی، احیای رنگ‌های مات، کدر و اکسید‌شده و انواع سرامیک و پوشش‌های محافظ، انتخاب پوشش مناسب با توجه به نوع خودرو و شرایط آب و هوایی آشنا می‌شویم و در نهایت، مراحل اعمال سرامیک و پوشش‌های محافظ، نظافت و دیتیلینگ صندلی‌ها، داشبورد، رودری‌ها، سقف و کف خودرو را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش دیتیلینگ خودرو – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیتیلینگ خودرو – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی