اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول محاسبات شیمی صنعتی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اصول محاسبات شیمی صنعتی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

اصول محاسبات شیمی صنعتی یکی از درس‌های تخصصی رشته شیمی و پیش‌نیاز درس‌های شیمی صنعتی ۱ و ۲ است. این درس، با نام موازنه انرژی و مواد در این رشته شناخته می‌شود و به اصول اولیه دروس ترمودینامیک، انتقال حرارت و مکانیک سیالات می‌پردازد. هدف اصلی این درس شناخت اصول حاکم بر فرایندهای صنایع شیمیایی و محاسبات آن بر اساس اصل بقای جرم، اصل بقای انرژی و اصول ترمودینامیکی است. درس اصول محاسبات شیمی صنعتی، مهم‌ترین درس پایه‌ای در رشته مهندسی شیمی است. لذا، ضرورت دارد تا دانشجویان رشته شیمی، بتوانند مرحله به مرحله و با مثال‌های ساده مفاهیم این درس و مهارت‌های حل مسائل را بیاموزند و با آن ارتباط بهتری برقرار کنند. همچنین، تسلط بر اصول محاسبات شیمی صنعتی، برای عده‌ای از دانشجویان رشته شیمی که علاقه‌مند به کاربردهای صنعتی شیمی هستند، اهمیت بالایی دارد. در این آموزش، بر محاسبات مربوط به شیمی صنعتی بر اساس اصل بقای جرم، اصل بقای انرژی و اصول ترمودینامیکی تمرکز می‌کنیم. اولین هدف آموزش ایجاد ارتباط دانشجوی رشته شیمی با محاسبات اولیه شیمی صنعتی با مثال‌های ساده و مرحله به مرحله است و هدف دوم، به‌کارگیری اصول ترمودینامیک در محاسبات شیمی صنعتی و در نهایت، ایجاد تسلط حداکثری برای دانشجویان رشته شیمی در حل مسائل خواهد بود.
دوره آموزش اصول محاسبات شیمی صنعتی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط شاهین خوش آرای مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول محاسبات شیمی صنعتی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی