اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت ربات پیام رسان بله با Asp.Net Core – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ربات پیام رسان بله با Asp.Net Core – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ASP.NET Core فریم‌ورک توسعه وب و با اصلاحات و بهبودهای متعددی که در آن اعمال شده است جانشین مدرن‌تر و کارآمدتری برای ASP.NET است و امکاناتی را برای توسعه برنامه‌های وب بهتر و پیشرفته‌تر فراهم می‌کند. این فریم‌ورک بر پایه معماری MVC (Model-View-Controller) ساخته شده است. از ویژگی‌های مهم این فریم‌ورک انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده گسترده از آن است که قابلیت اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف را دارد و از زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی مانند C# ،VB.NET و F# پشتیبانی می‌کند. با استفاده از ASP.NET Core برای ساخت ربات‌های پیام‌رسان، می‌توان برنامه‌هایی با عملکرد بالا، امنیت قوی و قابلیت‌های توسعه‌پذیر فراهم کرد. ASP.NET Core به عنوان یک فریم‌ورک قدرتمند توانایی ارائه امکانات امنیتی متنوعی را دارد، از جمله مواردی مانند مدیریت هویت و دسترسی، رمزنگاری اطلاعات و حفاظت از برنامه در برابر حملات امنیتی. همچنین به طور کلی با یادگیری این مهارت توسط توسعه‌دهندگان، مهارت‌ها و تجربه‌های مفیدی به آنان افزوده خواهد شد که در سایر پروژه‌های نرم‌افزاری نیز کارآمد خواهند بود. در این آموزش، ابتدا یک سایت آزمایشی ایجاد می‌کنیم، سپس نحوه پابلیش یا استقرار سایت ساخته‌شده با Asp.Net Core MVC را روی هاست پلسک بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش ساخت ربات پیام رسان بله با Asp.Net Core – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ربات پیام رسان بله با Asp.Net Core – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی