اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت عروسک خمیری – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ساخت عروسک خمیری – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

عروسک خمیری نوعی اثر هنری دست‌ساز است که با استفاده از خمیر و مواد رنگی ساخته می‌شود. هنرمندان این رشته عروسک‌های مختلفی بر اساس خلاقیت، تخیل و مهارت خود می‌سازند که کاربردهای مختلفی دارند. این عروسک‌ها می‌توانند معرف یک شخصیت باشند، در انیمیشن به کار گرفته شوند و یا به عنوان یک شی تزئینی مورد استفاده قرار گیرند. ساخت عروسک‌های خمیری یکی از مواردی است که کمک می‌کند با کمترین هزینه دیزاین‌های بسیار زیبایی را برای محل زندگی و محل کار خود ایجاد کنیم. از این عروسک‌ها می‌توان به عنوان هدیه در مناسبت‌های مختلف نیز استفاده کرد. همچنین از همین طریق می‌توان به کسب درآمد پرداخت و زمینه ورود به بازار کار را فراهم کرد. در این آموزش، ابتدا به معرفی انواع خمیرهای عروسک‌سازی و ابزارآلات مخصوص آن‌ها می‌پردازیم، سپس با نحوه ساخت مگنت‌های مختلف، عروسک‌های خمیری، اکسسوری عروسک و گیفت خمیری آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش ساخت عروسک خمیری – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت عروسک خمیری – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی