اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آناتومی دستگاه تنفس – ساختار و عملکرد – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آناتومی دستگاه تنفس – ساختار و عملکرد – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سیستم تنفس در انسان از بینی و دهان شروع شده و به حبابچه‌های ریوی ختم می‌شود. عملکرد اصلی ریه‌ها تبادل گاز یعنی ورود اکسیژن به بدن و برداشت دی‌اکسیدکربن از آن است. عملکرد اصلی ریه‌ها تبادل گاز یعنی ورود اکسیژن به بدن و برداشت دی‌اکسیدکربن از آن است. همچنین ریه با ایجاد یک سد اولیه بین محیط خارج و داخل بدن، نقش دفاعی را نیز ایفا می‌کند. ریه یک اندام متابولیک است که ترکیبات مختلفی را سنتز و متابولیزه می‌کند. پس دانش آناتومی و مکانیسم‌های فیزیولوژیکی دستگاه تنفس، تحلیل و همچنین به‌کارگیری آن‌ها در حل مسائل از جمله بررسی پایه‌ای شرایط پاتولوژیک اهمیت بالایی دارد. در این آموزش، به طور کلی، ساختار ریه، شامل راه‌های هوایی فوقانی و تحتانی، عضلات و عصب‌دهی، رشد و تکوین ریه‌ها و مایعات مفروش کننده سطح داخلی آن را با تاکید خاص بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد مرتبط با ریه تشریح خواهیم کرد.
دوره آموزش آناتومی دستگاه تنفس – ساختار و عملکرد – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آناتومی دستگاه تنفس – ساختار و عملکرد – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی