اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ISO 31000 ویرایش سال ۲۰۱۸ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ISO 31000 ویرایش سال ۲۰۱۸ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدیریت ریسک یک فرایند مهم است؛ زیرا به یک کسب‌وکار ابزار لازم را می‌دهد تا بتواند به طور مناسب خطرات بالقوه را شناسایی و با آن‌ها مقابله کند. هنگامی که یک خطر از قبل شناسایی شده است، نحوه برخورد و مدیریت آن خطر کار آسان‌تری خواهد بود. علاوه بر این، مدیریت ریسک مبنایی را برای یک کسب‌وکار فراهم می‌کند که بر اساس آن بتواند به موقع تصمیم‌گیری صحیح را انجام دهد. برای یک کسب‌وکار، ارزیابی و مدیریت ریسک بهترین راه برای آماده شدن برای خطرات احتمالی است که ممکن است در راه پیشرفت و رشد قرار بگیرند. هنگامی که یک کسب‌وکار برنامه خود را برای مقابله با تهدیدات بالقوه ارزیابی می‌کند، سپس برای مقابله با آن‌ها ساختارهای خود را توسعه می‌دهد، شانس خود را برای تبدیل شدن به یک نهاد موفق بهبود می‌بخشد.
دوره آموزش مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ISO 31000 ویرایش سال ۲۰۱۸ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ISO 31000 ویرایش سال ۲۰۱۸ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی