اطلاعات دوره
آموزش پردازش تصویر با پایتون (کتابخانه OpenCV) - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش پردازش تصویر با پایتون (کتابخانه OpenCV) - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره پردازش تصویر با پایتون قصد داریم به آموزش openCV برای تشخیص چهره در تصویر بپردازیم. در پایان این دوره تشخیص چهره و چشم ها را در پایتون خواهید آموخت.
دوره آموزش پردازش تصویر با پایتون (کتابخانه OpenCV) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایمان صادقی رونیزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش تصویر با پایتون (کتابخانه OpenCV) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین کمیجانی

دوره مختصر و مفیدی بود. در زمان کم اطلاعات مفید و خوبی انتقال دادند.

مهدی میری

دوره مفیدی هست.

Mahdi

سلام. به نظرم خیلی تو زمان کمی اطلاعات خلاصه و چکیده شده ای رو ارائه دادید که برای اونایی که زمان کافی ندارن خیلی خوبه. اینکه در کمتر از یکساعت شما میتونید یه پروژه تشخیص چهره رو یادبگیرید عالیه. من نظرم مثبت هست به این آموزش ولی باید هم یه مقدار پیشینه پایتون داشته باشید و هم دنبال این باشید کار راه بیافته و جزئیات خیلی مهم نباشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی