اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با ​آسترولوژی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با ​آسترولوژی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی عاشوری4.3
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آشنایی با آسترولوژی در بازارهای مالی، یک زاویه جذاب و البته مورد اختلاف برای تحلیل و پیش‌بینی رفتارهای مالی است. این دیدگاه معتقد به این است که حرکت سیاره‌ها و نجوم ممکن است تاثیری مستقیم بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران داشته باشد. به عبارت ساده، طرفداران این نظریه معتقدند که مواقع خاصی که سیاره‌ها در نقشه آسمانی قرار می‌گیرند، می‌توانند تغییرات و حرکات ناگهانی در بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار دهند. البته این ایده به طور رسمی تایید نشده است و بسیاری از تحقیقات اقتصادی به طور علمی این ادعاها را رد کرده‌اند. با این حال، این نگاه فراتر از رویکردهای سنتی به بازارها می‌پردازد و برخی افراد اعتقاد دارند که ممکن است به عنوان یکی از عوامل موثر در پیش‌بینی تحولات بازارهای مالی مورد استفاده قرار گیرد. در کل، آشنایی با آسترولوژی می‌تواند یک ابزار نوآورانه در جعل راهبردها و تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاران باشد؛ حتی اگر این دیدگاه هنوز به عنوان یک رویکرد رسمی در محافل مالی به شدت مورد انتقاد قرار گیرد.
دوره آموزش آشنایی با ​آسترولوژی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی عاشوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با ​آسترولوژی در بازارهای مالی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی