اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش نرم افزار پترل Petrel ​سایزمیک​ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش نرم افزار پترل Petrel ​سایزمیک​ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نرم‌افزار پترل (Petrel) پلتفرمی جامع برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی مخازن نفت‌وگاز است. مهندسان نفت، زمین‌شناسان و ژئوفیزیکدانان با استفاده از این نرم‌افزار و با استفاده از داده‌های زیرسطحی، مدل‌های سه‌بعدی از مخازن را ایجاد کنند و فرایندهای مختلف مربوط به اکتشاف، استخراج و مدیریت منابع نفت‌وگاز را به‌طور دقیق شبیه‌سازی و پیش‌بینی کنند. نرم‌افزار پترل یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی نفت است که در در تمامی رشته‌های اکتشاف، بهره، مخزن و حفاری کاربرد دارد. با استفاده از بخش سایزمیک این نرم‌افزار، می‌توان تمامی داده‌های لرزه‌ای جمع آوری‌شده را که با استفاده از برداشت لرزه‌ای آبی و همچنین با استفاده از برداشت لرزه‌ای از اعماق زمین در مناطق خشکی را تفسیر و تحلیل کرده و بسیاری از مناطق هیدروکربناته را تشخیص داد. علاوه بر این، با توجه به بالا بودن محاسبات process داده‌های لرزه‌نگاری، معمولا برای اینکار ابرکامپیوترهایی در نظر گرفته شده است. در این آموزش، ابتدا یک آشنایی کلی در مورد محیط پترل خواهیم داشت . سپس با وارد کردن و آماده‌سازی داده‌های لرزه‌ای به تحلیل و تفسیر گسل‌ها و افق‌های لرزه‌ای خواهیم پرداخت. در واقع تفسیر و تحلیل داده‌های لرزه‌ای را با استفاده از انواع نشانگرهای لرزه‌ای پرکاربرد نرم‌افزار پترل آموزش خواهیم دید. در ادامه اعمال چاه‌ها (Wells Head) را بررسی خواهیم کرد و در نهایت به ساختن مدل خواهیم پرداخت.
دوره ​آموزش نرم افزار پترل Petrel ​سایزمیک​ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش نرم افزار پترل Petrel ​سایزمیک​ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی