اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معادل سازی مقاطع فولادی در ایتبس – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش معادل سازی مقاطع فولادی در ایتبس – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در پروژه‌های فولادی، اغلب نیاز به استفاده از مقاطعی داریم که به صورت آماده در نرم‌افزار ETABS موجود نیستند. این مقاطع در بخش SD SECTION توسط کاربران ساخته می‌شوند. با این حال، نرم‌افزار ETABS این مقاطع را به عنوان مقاطع غیرفشرده شناسایی می‌کند. برای اطمینان از عملکرد صحیح و ایمنی سازه، لازم است این مقاطع به مقاطع فشرده تبدیل شوند تا در محاسبات و تحلیل‌ها به درستی مورد استفاده قرار گیرند. یادگیری این تکنیک به ما کمک می‌کند تا بتوانیم مقاطع دلخواه خود را با استانداردهای ETABS معادل‌سازی کنیم و از صحت و دقت نتایج تحلیل اطمینان حاصل کنیم.
دوره آموزش معادل سازی مقاطع فولادی در ایتبس – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مهدی چیت‌‌ساز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادل سازی مقاطع فولادی در ایتبس – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی