اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماشین‌ کاری CNC با کتیا CATIA – تکمیلی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ماشین‌ کاری CNC با کتیا CATIA – تکمیلی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تراشکاری CNC یا کنترل عددی کامپیوتری فرایند ماشین‌کاری پیشرفته است که در آن از کامپیوترها برای کنترل و هدایت ماشین‌های تراشکاری استفاده می‌شود. در این روش، طرح‌ها و نقشه‌های قطعات به صورت دیجیتالی تهیه و به نرم‌افزار CNC وارد می‌شوند. کتیا (CATIA) نرم‌افزار جامع طراحی و مهندسی محصول است و برای طراحی، تحلیل و ساخت محصولات در صنایع مختلف از جمله هوافضا، خودروسازی، کشتی‌سازی و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود. از ویژگی‌های برجسته کتیا، می‌توانیم به قابلیت‌های گسترده آن در زمینه CAD یا طراحی به کمک کامپیوتر، CAE یا تحلیل به کمک کامپیوتر و CAM یا ساخت به کمک کامپیوتر اشاره کنیم. در این آموزش، ابتدا با دستگاه تراش آشنا می‌شویم، سپس ملزومات تراشکاری را مرور می‌کنیم. در ادامه عملیات‌های مختلف تراشکاری با ابزارهای گوناگون نرم‌افزار یاد می‌گیریم. در نهایت، شبیه‌سازی ماشین NC و خروجی گرفتن از نرم‌افزار را می‌آموزیم.
دوره آموزش ماشین‌ کاری CNC با کتیا CATIA – تکمیلی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمد علی سهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین‌ کاری CNC با کتیا CATIA – تکمیلی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی