اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور پایتون با ماژول Tkinter – ساخت Notepad – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون با ماژول Tkinter – ساخت Notepad – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری پروژه محور پایتون، می‌تواند برای افراد در سطوح مختلف برنامه‌نویسی، مفید باشد. این پروژه به مبتدیان کمک می‌کند تا با مفاهیم پایه زبان برنامه‌نویسی پایتون مانند متغیرها، انواع داده، عملگرها، ساختارهای کنترلی و توابع آشنا شوند و نحوه کار با رابط‌های کاربری گرافیکی (GUI) با استفاده از کتابخانه‌هایی مانند Tkinter یا PyQt را بیاموزند. همچنین، انجام پروژه ساخت نرم‌افزار نوت‌پد باعث افزایش مهارت‌های حل مسئله و ایجاد حس اعتمادبه‌نفس در آن‌ها خواهد شد. برنامه‌نویسان با تجربه، در مسیر پیاده‌سازی این پروژه فرصتی برای تمرین مهارت‌های GUI، یادگیری تکنیک‌های جدید، ایجاد نمونه کار و به‌روزرسانی دانش خود در زمینه پایتون و GUI را پیدا می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانند به بهبود مهارت‌های تفکر خلاق، افزایش تمرکز و دقت، یادگیری نحوه کار با خطاها و آشنایی با اصول طراحی رابط کاربری کمک کنند. 
دوره آموزش پروژه محور پایتون با ماژول Tkinter – ساخت Notepad – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون با ماژول Tkinter – ساخت Notepad – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی