اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core
مسیر آموزشی

آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی کوتاه قصد داریم نحوه فشرده سازی (Minify) صفحات سایت (Html و CSS) را به صورت کامل در Asp.Net Core آموزش دهیم. یکی از ایتم هایی که با رعایت آن می توانید سرعت لود و Performance وب سایت و اپلیکیشن خود را بالا ببرید minify یا همان فشرده سازی کردن فایل های Html و CSS است. از مهمترین ویژگی‌های یک سایت و اپلیکیشن خوب سرعت بالای لود صفحات است که باید بسیار به این موضوع اهمیت داد.  با یک فیلم آموزشی دیگر از احمد هادی‌زاده در خدمت شما هستیم. در این فیلم به آموزش فشرده سازی صفحات سایت و فایل های html در Asp.net core می‌پردازیم. در مرحله کد نویسی در پروژه ممکن است فضای خالی و spase زیادی بین کدها قرار داده باشیم که می تواند به سرعت لود سایت آسیب بزند با استفاده Compress کردن فایل های html و css این مشکل برطرف می شود. در این دوره نحوه رفع این مشکل را با نصب پکیج و انجام کد نویسی می آموزید.
دوره آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی