اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش روش های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با توجه به معذوریت‌های اقتصادی و محدودیت‌های زمانی به دلیل اشتغال و تحصیل، متاسفانه شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی برای تمام علاقه‌مندان با یادگیری، مقدور نیست یا ادامه این فرایند، سخت و طاقت‌فرسا است. در این شرایط، خودآموزی یک راه‌حل مناسب برای یادگیری مهارت مد نظر، با صرفه‌جویی در زمان و سرمایه است. در این آموزش، پیش‌نیازهای مورد نیاز برای یادگیری یک زبان جدید را مرور می‌کنیم. روش‌ها و تکنیک‌های مربوط به مهارت‌های یک زبان، اعم از Reading ،Writing ،Speaking و Listening را یاد می‌گیریم. علاوه بر یادگیری این تکنیک‌ها، به نحوه برنامه‌ریزی آموزشی می‌پردازیم تا با کمک آن‌ها، قادر به یادگرفتن هر زبان خارجی جدیدی به صورت خودآموز باشیم. زبان هدف در این آموزش زبان انگلیسی است ولی روش‌ها و تکنیک‌ها، برای تمامی زبان‌ها کاربردی و موثر است.
دوره آموزش روش های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد جلالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی