اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ARM سری STM32 با آردوینو – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ARM سری STM32 با آردوینو – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

این روزها برنامه‌نویسی با میکروکنترلرها یا به عبارتی دیگر ریزپردازنده‌ها، بسیار فراگیر شده است. محیط توسعه ساده و کاربرپسند کمپانی آردوینو، ایجاد و مدیریت پروژه‌های متنوع پیشرفته الکترونیکی با استفاده از میکروکنترلرهای STM32 را برای متخصصین بسیار ساده‌تر می‌کند؛ به طوری که درگیری با سخت‌افزار به حداقل برسد. این مهارت، در زمینه‌های مختلف صنعتی، از الکترونیک صنعتی گرفته تا هوافضا، اتوماسیون صنعتی، رباتیک، سیستم‌های خودران و حوزه‌های مهندسی پزشکی، بازار کار بسیار مناسبی را برای متخصصین علاقه‌مند ایجاد می‌کند. در این آموزش قصد داریم تا با میکروکنترلرهای ARM سری STm32 در محیط Arduino برنامه‌نویسی کنیم. ابتدا نصب کتابخانه‌های مورد نیاز را نصب می‌کنیم و با استفاده از برد کنترلی BlueMind که قابل خریداری است، پروژه‌های زیادی را باهم حل خواهیم کرد. در ادامه، پروژه‌هایی را انجام خواهیم داد و در نهایت، نتایج پروژه را در قالب فیلم به صورت عملی خواهیم دید.
دوره آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ARM سری STM32 با آردوینو – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ARM سری STM32 با آردوینو – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی