اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل الگوریتم و فلوچارت به کد پایتون + حل مثال کاربردی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل الگوریتم و فلوچارت به کد پایتون + حل مثال کاربردی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

الگوریتم و فلوچارت دو ابزار اساسی در علم کامپیوتر هستند. الگوریتم ترتیب و روند صحیح برای حل یک مسئله را مشخص کرده و برای ساده‌سازی و نمایش گرافیکی آن، از فلوچارت استفاده می‌شود. الگوریتم‌ها عملکرد مستقلی از زبان برنامه‌نویسی دارند و برای درک بهتر و به دست آوردن نتایج الگوریتم، نیاز است آن را در یک زبان برنامه‌نویسی اجرا کنیم. در این آموزش زبان پایتون را به دلیل سادگی انتخاب کرده‌ایم. افرادی که می‌خواهند وارد دنیای برنامه‌نویسی شوند و آشنایی با برنامه‌نویسی ندارند، بهتر است برای شروع به صورت هم‌زمان الگوریتم و برنامه‌نویسی را شروع کنند، تا تنها به دستورات یک زبان بسنده نکنند. برنامه‌نویسان باید قادر باشند تفکر و الگوریتم مدنظر خود را به یک کد اجرایی در زبان برنامه‌نویسی تبدیل کنند. در این آموزش بعد از مرور مفاهیم اولیه الگوریتم و فلوچارت و دستورات ابتدایی پایتون، نحوه تبدیل الگوریتم‌های مختلف به کد پایتون را یاد می‌گیریم. در پایان هر فصل تمرینات کاربردی را مورد بررسی قرار داده و کدهای پایتون در jupyter اجرا می‌شود.
دوره آموزش تبدیل الگوریتم و فلوچارت به کد پایتون + حل مثال کاربردی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط یاسین بهروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل الگوریتم و فلوچارت به کد پایتون + حل مثال کاربردی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی